OFFICIEEL: Standard gaat nog zeker een jaar verder met doublure Epolo

Bron tekst / afbeelding: Voetbalprimeur

(9 views)

Standard Luik haalde al enkele verse krachten in huis om het nieuwe seizoen aan te vallen, maar maakt ook werk van de huidige kern. In dat opzicht heeft Belmin Dizdarevic goed nieuws gekregen. De Bosnische doelman mag nog (minstens) een jaartje langer aan de Maas blijven. Lees het hele artikel op Voetbalprimeur

Transfernieuws verzamelt automatisch nieuwsberichten uit vrij toegankelijke openbare bronnen. De weergegeven informatie is afkomstig van reeds gepubliceerde content en dient uitsluitend ter verwijzing, doorverwijzing of samenvatting van nieuws uit externe bronnen. Waar mogelijk wordt gelinkt naar de originele publicatie.

Transfernieuws slaat geen afbeeldingen of multimedia-inhoud lokaal op. Afbeeldingen worden rechtstreeks geladen van de content delivery netwerken (CDN’s) van de oorspronkelijke aanbieders. Dit gebeurt uitsluitend wanneer deze bronnen publiek beschikbaar zijn zonder technische beperkingen.